Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa monipuolisesti arkisin.

Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa monipuolisesti arkisin.

Olemme täällä sinua varten!

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa asumiseen liittyvissä kysymyksissä. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse ja sähköpostitse ma-pe klo 9-16 ja arkipyhien aattoina klo 9-14.

Asiakaspalvelumme tavoitat:

09 2500 6250

isannointi@granlund.fi

Muutostyöasioissa voit olla yhteydessä teknisen isännöinnin asiakaspalveluun:

09 2500 6201

tekninenisannointi@granlund.fi

Asiakaskäyntejä varten toimipisteemme ovat avoinna vain sopimuksesta. Otathan siis yhteyttä ja sovit käynnin ajankohdasta etukäteen asiakaspalvelumme kanssa.

Toimipisteemme:

Päätoimipisteemme sijaitsee osoitteessa Lapinlahdenkatu 1b, 00180 Helsinki. Toimimme myös Haagassa, Itäkeskuksessa, Malmilla ja Espoossa. Lisätietoja tästä.

Palveluhinnastomme löydät tästä.

Sähköinen asiointi

Taloyhtiön sähköisessä asiointikanavassa Huoneistotieto.fi:ssä voit tarkastella huoneistoosi liittyviä tietoja ja olla yhteydessä isännöitsijään.


Tilaa ja ilmoita

Usein kysyttyä

Sekä isännöitsijäntodistuksen että lainaosuuslaskelman voi tilata asiakaspalvelustamme. Tilaukset pyydetään tekemään ensisijaisesti asiakirjatilaus-lomakkeella. Kiinteistönvälittäjiä pyydämme toimittamaan toimeksiantosopimuksen tilauksen yhteydessä.

Isännöitsijäntodistus ja lainaosuuslaskelma ovat maksullisia (palveluhinnasto).

Huoneistokohtaisen lainaosuuden voi maksaa pois erikseen sovittavana ajankohtana, yleensä kaksi kertaa vuodessa. Yhtiöjärjestys määrää lainaosuuden maksumahdollisuuden. Mikäli haluat tietää, että rahastoiko taloyhtiö maksetut vastikkeet tai maksamasi lainaosuuden, ota yhteyttä isännöitsijätoimiston asiakaspalveluun, joka välittää kysymyksen taloyhtiösi asioita hoitavalle kirjanpitäjälle. Tieto löytyy myös kyseisen vuoden tilinpäätöksestä.

Lisäavaimia voit tilata isännöitsijätoimiston asiakaspalvelusta. Muistathan, että avaimia voi tilata vain osakkeenomistaja tai hänen valtuuttamansa henkilö. Lisäksi tarvitsemme tilauksen kirjallisesti, esimerkiksi avaintilauslomakkeen kautta tai sähköpostitse.

Ota vesivuototilanteissa heti yhteyttä huoltoyhtiöön/talonmieheen, yhteystiedot löydät rappukäytävän ilmoitustaululta. Huoltoyhtiö/talonmies tulee tarkastamaan tilanteen ja tilaa tarvittaessa paikalle putkimiehen. Näin vahinko saadaan minimoitua, pienikin vuoto voi aiheuttaa suuria kustannuksia pitkittyessään. Ilmoita asiasta myös isännöitsijälle.

Mikäli hissi ei toimi, informoi huoltoyhtiötä/talonmiestä asiasta. Mikäli olet jäänyt hissiin, soita suoraan hissihuoltoon, jonka numeron löydät hissikorista.

Ota aina ensin yhteyttä suoraan operaattoriin, joka osaa tehdä tarkentavia kysymyksiä tai teknisiä tarkistuksia vian paikallistamiseksi. Operaattorit eivät yleensä ota vastaan isännöitsijätoimiston asukkaan puolesta tekemiä vikailmoituksia.

Jos ongelma ei selviä, ota yhteys isännöitsijätoimiston asiakaspalveluun.