Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa monipuolisesti arkisin.

Miten voimme auttaa?

Asiakaspalvelumme on tavoitettavissa monipuolisesti arkisin.

Olemme täällä sinua varten!

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa asumiseen ja omistamiseen liittyvissä kysymyksissä. Palvelemme asiakkaitamme puhelimitse ja sähköpostitse ma-pe klo 9-15 ja arkiaattoina klo 9-14.

Asiakaspalvelumme tavoitat:

09 2500 6250

isannointi@granlund.fi

Sähköinen asiointi

TALOYHTIÖSIVUT

Tarjoamme osakkaiden, asukkaiden, hallituksen ja isännöinnin väliseksi viestintä- ja tietokanavaksi Huoneistotieto.fi -palvelun. Palvelu on käytettävissä sekä selainversioina että täysin uudistuneena mobiilisovelluksena.

Palvelusta löytyvät kaikki asumiseen ja omistamiseen liittyvät tärkeät tiedot ja toiminnot: omat maksut, vastike – ja lainatiedot, taloyhtiön ilmoitustaulu, yhtiön tiedotteet, säännöt ja ohjeet, hallinnon ja huollon yhteystiedot sekä yleiset huoneistoremonttiohjeet ja vastuunjakotaulukko. Nopeita yhteydenottoja varten voit ylläpitää omia yhteystietojasi ja lähettää viestiä isännöintiin.

Ota palvelu käyttöön kirjautumalla osoitteeseen huoneistotieto.fi . Saat halutessasi aina ajantasaiset talotiedot suoraan kännykkääsi. Ensimmäisen kerran palveluun kirjaudutaan selaimella käyttäen pankkitunnuksia tai mobiilivarmennetta.  Jos tarvitset apua kirjautumiseen, asiakaspalvelumme auttaa.

VERKKOKAUPPA

Kun tarvitset isännöitsijäntodistusta tai muuta asiakirjaa huoneistoosi liittyen, voit tehdä tilauksen ja maksaa sen kätevästi verkkokaupassamme: Tilaa ja Ilmoita – Asiakirjatilauslomake. Maksutapoina käyvät yleisimmät luottokortit sekä verkkopankkipalvelut.

Verkkokaupassa maksetaan myös muutostyöilmoituksen käsittely ja tilataan huoneistoremontin valvonta.

TILAA ja ILMOITA -lomakkeet

Asukkaalle Tilaa ja Ilmoita -sivulta löytyy valmiita lomakkeita mm. muutto-, lähtö- ja vikailmoitusten tekemiseen, avainten tilaamiseen ja mittarilukemailmoituksiin.

Henkilöstön yhteystiedot

Oman taloyhtiösi isännöintitiimin yhteystiedot löytyvät taloyhtiösivuilta: Huoneistotieto.fi

Toimipisteemme:

Päätoimipisteemme sijaitsee osoitteessa Lapinlahdenkatu 1b, 00180 Helsinki. Toimimme myös Haagassa, Itäkeskuksessa, Malmilla ja Espoossa. Lisätietoja tästä.

Asiakaskäyntejä varten toimipisteemme ovat avoinna vain sopimuksesta. Otathan siis yhteyttä ja sovit aina käynnin ajankohdasta etukäteen asiakaspalvelumme kanssa.

Sähköinen asiointi

Taloyhtiön sähköisestä asiointikanavasta Huoneistotieto.fi:stä löytyvät kaikki asumiseen, omistamiseen ja taloyhtiöön liittyvät tärkeät tiedot ja toiminnot. Voit mm. tarkastella omia vastikemaksutietojasi, ylläpitää yhteystietojasi ja lähettää viestiä isännöintiin. Kirjaudu palveluun:


Tilaa ja ilmoita

Usein kysyttyä

Sekä isännöitsijäntodistuksen että lainaosuuslaskelman voi tilata asiakaspalvelustamme. Tilaukset pyydetään tekemään ensisijaisesti asiakirjatilaus-lomakkeella. Kiinteistönvälittäjiä pyydämme toimittamaan toimeksiantosopimuksen tilauksen yhteydessä. Isännöitsijäntodistus ja lainaosuuslaskelma ovat maksullisia. Huoneistokohtaisen lainaosuuden voi maksaa pois erikseen sovittavana ajankohtana, yleensä kaksi kertaa vuodessa. Yhtiöjärjestys määrää lainaosuuden maksumahdollisuuden. Mikäli haluat tietää, että rahastoiko taloyhtiö maksetut vastikkeet tai maksamasi lainaosuuden, ota yhteyttä isännöitsijätoimiston asiakaspalveluun, joka välittää kysymyksen taloyhtiösi asioita hoitavalle kirjanpitäjälle. Tieto löytyy myös kyseisen vuoden tilinpäätöksestä.

Lisäavaimia voit tilata isännöitsijätoimiston asiakaspalvelusta. Muistathan, että avaimia voi tilata vain osakkeenomistaja tai hänen valtuuttamansa henkilö. Lisäksi tarvitsemme tilauksen kirjallisesti, esimerkiksi avaintilauslomakkeen kautta tai sähköpostitse.

Ota vesivuototilanteissa heti yhteyttä huoltoyhtiöön/talonmieheen, yhteystiedot löydät rappukäytävän ilmoitustaululta. Huoltoyhtiö/talonmies tulee tarkastamaan tilanteen ja tilaa tarvittaessa paikalle putkimiehen. Näin vahinko saadaan minimoitua, pienikin vuoto voi aiheuttaa suuria kustannuksia pitkittyessään. Ilmoita asiasta myös isännöitsijälle.

Mikäli hissi ei toimi, informoi huoltoyhtiötä/talonmiestä asiasta. Mikäli olet jäänyt hissiin, soita suoraan hissihuoltoon, jonka numeron löydät hissikorista.

Ota aina ensin yhteyttä suoraan operaattoriin, joka osaa tehdä tarkentavia kysymyksiä tai teknisiä tarkistuksia vian paikallistamiseksi. Operaattorit eivät yleensä ota vastaan isännöitsijätoimiston asukkaan puolesta tekemiä vikailmoituksia.

Jos ongelma ei selviä, ota yhteys isännöitsijätoimiston asiakaspalveluun.